Դասի պլան. հունվար

80567272_762550047583697_7240120091348566016_n31.01.2020

Մայրենի

5-րդ դասարան

. Քննարկում ենք գրավոր աշխատանքի արդյունքները (10 րոպե)

. Ներկայացնում են նախագծային աշխատանքներ. ինչ է առակը, առակներ (20 րոպե)

. Ընթերցում ենք նոր դասը (10 րոպե)

Տնային աշխատանք`սովորել <<Առյուծ և մարդ>> առակը, տետրում մեկնաբանել առակի ասելիքը։

Գրականություն

9-րդ դասարան

. Սովորողները ներկայացնում են տեղեկություններ Նարեկացու և <<Մատյան ողբերգության>> պոեմի մասին (30 րոպե)

. Նոր դասի ներկայացում (10 րոպե)

30.01.2020

5-րդ դասարան

Մայրենի

. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք

29.01.2020
5-րդ դասարան
Մայրենի

Խմբային աշխատանքի միջոցով կրկնում ենք <<Երկնքից երեք խնձոր ընկավ>> բաժինը
Տնային աշխատանք՝ պատրաստվել գրավոր աշխատանքի

24.01.2020

5-րդ դասարան
Մայրենի

Տնային աշխատանքի ստուգում (5 րոպե)

Ինքնուրույն աշխատանք (30 րոպե)

Տնային աշխատանք` ընթերցում ենք հեքիաթի մասին

9-րդ դասարան

Գրականություն

Հայ միջնադարյան քնարերգություն. յուրաքանչյուր սովորող ներկայացնում է միջնադարի մի հեղինակի

Տնային աշխատանք` համացանցից տեղեկություններ գտնել Գրիգոր Նարեկացու մասին

23.01.2020

5-րդ դասարան

. Թելադրության սխալների քննարկում (5 րոպե)

. <<Կախարդված տղան>>. բեմականացում-ներկայացում (20 րոպե)

. Կրկնաղ բաղաձայնների ուղղագրությունը. ներկայացում, աշխատանք բառատետրում (15 րոպե)

Տնային աշխատանք` կրկնակ բաղաձայներին վերաբերող առաջադրանքներ

Ավետի հետ աշխատում ենք լրացուցիչ աշխատանքների համար նախատեսված տետրով

22.01.2020

5-րդ դասարան

Մայրենի

Թելադրություն`առաջադրանքներով (20 ըոպե)

<<Կախարդված տղան>>. դերային ընթերցում (20 րոպե)

21.01.2020
5-րդ  դասարան
9-րդ դասարան
Հայոց լեզու

. Աշխատում ենք նախագծով
. Տնային աշխատանք՝ թարգմանություն տարբեր լեզուներից

20.01.2020

5-րդ դասարան, 9-րդ դասարան

. Աշխատում ենք նախագծով

9-րդ դասարան

Գրականություն

Հայ միջնադարյան գրականության տեսակներն ու սեռերը. դասի ներկայացում, քննարկում

17.01.2020

.Քառաբաժանի միջոցով ներկայացնում ենք <<Աստղամանուկը>> հեքիաթը (15 րոպե)

. Ամփոփում ենք Վիլյան Սարոյանի <<Հայրիկ, դու խենթ ես>> ստեղծագործությունը (25 րոպե)

. Տնային աշխատանք`Եվ-ի ուղղագրության բառերը սովորել, կատարել առ. 1, 2, 6, 7 էջ 129

 

16.01.2020

.Կլոր սեղան-քննարկում. քննարկում ենք <<Աստղամանուկը>> հեքիաթը, T-աձև աղյուսակի միջոցով ներկայացնում ենք Աստղամանուկի լավ ու վատ կողմերը

. Գրում ենք նամակ Աստղամանուկին

. Տնային աշխատանք` առ. 1, 2, 3

Ավետը կատարում է առաջադրանքներ նաև լրացուցիչ աշխատանքի համար նախատեսված տետրում

15.01.2020

.Խմբային աշխատանք. կրկնում ենք ուղղագրության թեմաները (30 րոպե)

. Ընթերցում ենք <<Աստղամնուկը>> հեքիաթի չորրորդ մասը։

. Տնային աշխատանք` հեքիաթից դուրս գրել անծանոթ բառերը, սովորել։ Առ. 2, 6, 7, 8

14.01.2020
5-րդ դասարան

Մայրենի

. Դերային ընթերցմամբ ներկայացնում են <<Աստղամանուկը>> հեքիաթը։

. Կրկնում ենք ժ-շ-ի ուղղագրությանը վերաբերող բառերը, կատարում առաջադրանքներ

9-րդ դասարան
Հայոց լեզու

. Նոր թեմայի ներկայացում. Հարաբերական դերանուններ և հարաբերյալներ (15 րոպե)

. Նոր թեմայի ամրապնդմանն ուղղված առաջադրանքներ (15 րոպե)

. Մեծատառի, գծիկով, անջատ, միասին գրվող բառերի գրությանն ուղղված աշխատանքների ստուգում (10 րոպե)

Տնային աշխատանք` կատարել նոր թեմային հաջորդող վարժությունները

10.01.2020
Մայրենի
5-րդ դասարան

.Թելադրություն, բառային աշխատանք (20 րոպե)

. <<Աստղամանուկը>> հեքիաթի երրորդ մասի ընթերցում, քննարկում, անծանոթ բառերի դուրսգրում (20 րոպե)

Տնային աշխատանք` էջ 82 վարժ. ա, բ

Գրականություն
9-րդ դասարան

. Քննարկում ենք  Ռաքել Պալասիոյի «Հրաշք» վեպը (15 րոպե):
. Հարց ու պատասխանով վերհիշում ենք նախորդ կիսամյակում անցած թեմաները (15 րոպե):
. Նոր դասի ներկայացում. Հոմերոս (10 րոպե):

 

9.01.2020
Մայրենի
5-րդ դասարան

. Տնային աշխատանքի ստուգում (10 րոպե):
. Կարդում ենք, քննարկում Օսկար Ուայլդի <<Աստղամանուկը>> հեքիաթի երկրորդ մասը, բացատրում անծանոթ բառերը (30 րոպե):
Տնային աշխատանք՝ սովորել հեքիաթի երկրորդ մասը պատմել, հրաշք տետրում բնութագրել Աստղամանուկին և նամակ գրել նրան, բառատետրում գրել ժ-շ-ի ուղղագրությանը վերաբերող բառերը, պատրաստվել թելադրության:

8.01.2020
Մայրենի

5-րդ դասարան

. Կարդում-քննարկում ենք  Օսկար Ուայլդի <<Աստղամանուկը>> հեքիաթի առաջին մասը, կատարում ենք բառային աշխատանք (20 րոպե):
. Աշխատանք բառատետրում (զ և ս բաղաձայների ուղղագրությունը) (20 րոպե):
. Տնային աշխատանք՝ էջ 113-ի և 115-ի 1, 2 վարժությունները, <<Աստղամանուկը>> հեքիաթի երկրորդ մասը սովորել։

 

Այս նյութը հրատարակվել է Դասի պլան-ում։ Էջանշեք մշտական հղումը։

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s