Տնային աշխատանք (22.02.2018)

1.Կետադրիր:
Ողջ ամառը ճպուռը չի աշխատում: Նա միայն երգում է պարում խաղում և ուրախանում: Երբ գալիս է ձմեռը ճպուռը մնում է տխուր անօգնական:Նա դիմում է մրջյունին խնդրում է իրեն կերակրել: Բայց մրջյունը հրաժարվում է:

2.Կազմիր բառեր հետևյալ ածանցներով՝ -որդ, -ական, -ություն, -ավոր, -ային:

3. Գրիր մեկ բառով՝

մարդ, որը լողում է-
մարդ, որը հեծանիվ է քշում-
մարդ, որը մեքենա է վարում-
մարդ, որը ճամփա է գնում-
մարդ, որն առաջնորդում է-
մարդ, որը որս է անում-
մարդ, որն անցնում է ինչ-որ տեղով-
մարդ, որը գնումներ է կատարում-

Ո՞ր ածանցը ավելացավ բոլոր բառերը կազմելիս:

4. Գրիր հնգական բարդ, պարզ, ածանցավոր բառեր:

5. Գրի´ր հետևյալ բառերի հոմանիշներըՀիշեցում՝ հոմանիշերը իմաստով մոտբառերն են:

արքա-
լուսաբաց-
խնդրել-

6. Գրի՛ր հետևյալ բառերի հականիշները:  Հիշեցում՝ հականիշները իմաստովհակառակ բառերն են:

ծանոթ-
հայտնի-
առաջին-

7. Գրի´ր մեկ բառովինչպե՞ս են ասում:

ոչխարների խմբին-
գայլերի խմբին-
կովերի խմբին-
ձիերի խմբին-
թռչունների խմբին-

8. Լրացրու բաց թողնված տառերը:

աղ-իկ, աղ-ատ, այս-ր, առա-ին, ար-ելել, եր-, ար-ար, ար-ակուրդ, բար-ր, ան-գնական, զար-նել, եր-անիկ, եր-ներանգ, համ-ուրել, նուր-,  ճամ-ա, ըն-երցել, համեր-, տն-րեն, թա-ավոր, որսոր-, բա-տ:

 

Այս նյութը հրատարակվել է Без рубрики, Առաջադրանքներ (4-րդ դասարան)-ում։ Էջանշեք մշտական հղումը։

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s