Դասարանական առաջադրանք

. Կետադրի՛ր:

Չէ ծովի հետ մտերիմ մարդը դժվար է համակերպվում ցամաքի կյանքին իրեն մշտնջենական տարագիր է զգում: Մարմնական ու հոգեկան ուժերի մեծ մասը թմբիրի մեջ է մնում անգործածելի չբավարարող: Չի հասկանում թե մարդկանց կռիվները փոքրիկ շահերի շուրջը դարձող հսկայական աղետները թե ամեն ինչ լափող կրակը: Ցամաք իջնելու օրից ի վեր նրա անելիքը ոչ այլինչ էր եթե ոչ ծովի հետևից վազելը:

. Որոշի՛ր՝ տրված բառերն ինչ կազմության են

ծառ, տնակ, գործիք, ջրհոր, առևտուր, քաղաք, Մեծ Մասիս, մակբայ, մակերես, անգիտություն, աման-չաման, սարսափ, սրբավայր, տիեզերանավ, լողափ, գրիչ, գիրք, տետր

. Փակագծերում տրված բառերից ընդգծե՛ք տվյալ նախադասությանը համապատասխանողը

. Ժամանակակիցները պատմում են, որ Եղիշե Չարենցը հաճախ էր իջնում Հրազդանի ձորը՝ ջրի (խոխողջյուն, խոխոջուն) լսելու:
. Մինչև (վաղորդայն, վաղորդյան) դեռ երկու ժամ կար:
. Սֆինքսը (շանթացայտ, շանթարգել) հայացքով այրում էր բոլոր զբոսաշրջիկներին:
. (դողդոջուն, դողդոջյուն) ձեռքերը վեր պարզած՝ նա անեծքի ու դառնության խոսքեր էր մրմնջում:

 

Advertisements
Այս նյութը հրատարակվել է Առաջադրանքներ (7-րդ դասարան), Առաջադրանքներ (8-րդ դասարան)-ում։ Էջանշեք մշտական հղումը։

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Փոխել )

Connecting to %s