Դասարանական առաջադրանք

Առանձնացրու՛ առարկա՝ անձ, իր, կենդանի, բնության երևույթ, զգացմունք, եղելություն, գաղափար ցույց տվող բառերը:

Հաղթանակ, փղոսկր, թախիծ, զինվոր, պատերազմ, պատիվ, գզվռտոց, լուսան, կարկուտ, սյուք, քնքշություն, կրիա, ընկերուհի, կարծիք, բազրիք, ընթրիք, երազանք, զգացմունք, ձնհալ, նժույգ, նախանձ, գիրք,  բարեկամություն, վզնոց, թփուտ, դերձակ, մրջյուն, բարություն, արհամարհանք, ճաշկերույթ:

Լրացրու՛ բաց թողնված տառերը

Քամին աղմուկով բացեց լուսամուտի փե-կերը: Ոչինչ չ-ր երևում, բացի փողոցի ծայրին վառվա- լապտերի պ-տոր թա-ծալի լույսից: Կատաղի բոցերը ճե-քում էին  թու-պերի թանձրու-յունները: Հրացանավոր մար-ն ան-ամ այդտեղ մեծ զգուշությամ- է շարժվում, որպե-ի անտառում վ-խտացող գազա-երին կեր չդառնա:

Կազմի՛ր նախադասություններ՝ տրված բառերը գործածելով թ՛ե որպես հասարակ, թե՛ որպես հատուկ անուններ. նվեր, ավետիս, մարտիրոս, անդրանիկ, բուրաստան, ռազմիկ պարգև, գոռ:

 

Advertisements
Այս նյութը հրատարակվել է Առաջադրանքներ (7-րդ դասարան), Առաջադրանքներ (8-րդ դասարան)-ում։ Էջանշեք մշտական հղումը։

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Փոխել )

Connecting to %s