Ռոդարիական օրեր. նախագիծ

հ

Նախագծի մասնակիցներ՝ 3.1 դասարանի սովորողներ
Նախագծի ժամանակահատված ՝ ապրիլ 3-30
Նախագծի Նպատակը — Ջանի Ռոդարիի  գրական ստեղծագործությունների ճանաչում, ստեղծագործական մտածողության զարգացում

Նախագծի Խնդիրներ-պատմություններ հորինելու եղանակների իմացում, բանավոր խոսքի զարգացում, ստեղածագործելու կարողության զարագցում, հաղորդակցական կարողությունների զարգացում, երևակայության զարգացման խթանում

Նախագծի ընթացք

. Ծանոթանում ենք գրողի ստեղծագործություններին, քննարկում , վերլուծում ենք:
. Ստեղծում ենք «Ինչ կլիներ, եթե…»-ների շարք:
. «Իսկ հետո ի՞նչ եղավ»-ների հնարում- Հնարում ենք Ռոդարիի ստեղծագործությունների ավարտներ, նկարում, գունազարդում դրանք:
. Ռոդարիական հանելուկների, կեղծ հանելուկների հորինում, խմբավորում:
. Հեքիթաների աղավաղումներ- արդեն ծանոթ հեքիաթները պատմում ենք աղավաղելով, անընդհատ նոր բառեր ավելացնելով, փոխելով:
. «Շուռ տված հեքիաթների» հորինում

Ռոդարիական Խաղ-մրցույթ
Հորինած հանելուկների և կեղծ հանելուկների հիման վրա երկու երրորդ դասարանցիների միջև մրցույթ՝ երևակայության, մտածողության, տրամաբանության զարգացման նպատակով:

Ընթերցանության նյութեր՝
Հեքիաթներ, որ երեք ավարտ ունեն
Մեծ գյուտարարը

Արդեն ծանոթ համակարգչային գործիքների միջոցով ռադիոթատրոնների ստեղծում

 

 

Այս նյութը հրատարակվել է Նախագծեր-ում։ Էջանշեք մշտական հղումը։

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s